تصویر کرم ضد آفتاب فاقد چربی با SPF50 ادلیو

کرم ضد آفتاب فاقد چربی با SPF50 ادلیو

Adelio Oil Free Sunscreen Cream SPF50

وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 6269855801697
۲۷۰,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • فاقد کومودون و مواد جوش زا .
  • مقاوم در برابر آب و تعریق .
  • تنظیم ترشح چربی .
  • حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشک شدن آن .
  • دارای 3 نوع بی رنگ ، رنگ بژ روشن و بژ طبیعی .

نحوه مصرف :

روزانه مقداری از این ضد آفتاب را بر روی پوست صورت زده و و به آرامی ماساژ دهید . هر ۲ ساعت ضد آفتاب خود را تمدید نمایید .

توضیحات :

کرم ضد آفتاب ادلیو با فاکتور حفاظتی SPF۵۰ حداکثر حفاظت پوست در برابر اشعه آفتاب را دارا می باشد . این کرم با حفظ رطوبت لایه شاخی پوست و جلوگیری از خشکی آن مانع از پیری زودرس پوست صورت می شود . حفظ رطوبت لایه شاخی پوست و جلوگیری از خشکی آن حداکثر حفاظت پوست در برابر اشعه آفتاب مقاومت بالا در برابر تعریق و شستشو مهار کننده آنزیم تولید سبوم . 

ویژگی منحصر به فرد کرم ضد آفتاب SPF ۵۰ ادلیو که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه ، متمایز کرده است SPF یا فاکتور حفاظتی این محصول در برابر نور خورشید ، SFP ۵۰ بوده که دارای حداکثر حفاظت پوست بر اساس استاندارد های اروپا می باشد و محافظت کاملی را در برابر اشعه های مضر نور خورشید ایجاد می کند . کرم ضد آفتاب سان لیفت دارای بر چسب وسیع الطیف می باشد . فیلتر های به کار رفته در این محصول در مواجعه با نور خورشید تجزیه نمی شود و قدرت اثر خود را تا ساعت ها حفظ می کنند . ویژگی مهم دیگر کرم ضد آفتاب ادلیو مقاومت بالا در برابر تعریق و شستشو می باشد به طوری که در هنگام تعریق و یا شنا کردن ، ضد آفتاب از روی پوست پاک نمی شود . تنها هنگام شستشو با مواد شوینده از روی پوست پاک می گردد .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp