تصویر کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک
تصویر کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک
تصویر کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک

کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک

INTENSE LIGHTENING CREAM DERMATYPIQUE

تولید کننده: درماتیپیک
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 6260304200504
زمان تحویل: 2 الی 4 روز کاری
۱۹۹,۸۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • روشن کننده قوی .
  • جلوگیری از ساخت ملانین .
  • پیشگیری از بازگشت مجدد لک .
  • بر طرف کننده لک های ناشی از آفتاب ، جوش ، لیزر و ...
  • فاقد پارابن و مواد حساسیت زا .
  • مناسب انواع پوست .

نحوه مصرف :

شب ها مقداری از کرم را روی پوست تمیز استفاده کرده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود . حتما در طول دوره درمان از ضد آفتاب استفاده شود .

توضیحات :

لکه های پوستی اغلب به خاطر قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب ، بالا رفتن سن ، عوامل هورمونی ، مصرف داروها ، جای جوش و ... ایجاد می شوند . کرم روشن کننده درماتیپیک با بهره گیری از 10 ترکیب موثر ، بر روی تمام مکانیسم های ایجاد کننده لک موثر است . ساخت ملانین را کنترل می کند و بدون ایجاد حساسیت و التهاب هر نوع لک تیره را بر طرف می کند . در این کرم ضد لک از عصاره رازیانه استفاده شده است .این گیاه منبع مهم ویتامین C و B است که باعث افزایش سنتز کلاژن در پوست میگردد در نتیجه از افتادگی ، شلی ، پیری پوست و چین و چروک جلوگیری می کند . این گیاه باعث شادابی و طراوت پوست می گردد ، یکی از مهم ترین خواص این گیاه ، خاصیت ضد لکی آن است که باعث کاهش لکه های پوستی می گردد . 

از دیگر ترکیبات بکار رفته کرم روشن کننده درماتیپیک عصاره شیرین بیان است ، این گیاه به دلیل داشتن خواص ضد باکتریایی در درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش ، آکنه ، اگزما و لک بسیار موثر است . همچنین خاصیت روشن کنندگی فوق العاده ای برای پوست دارد . شیرین بیان به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی در درمان لک های پوستی به خصوص پوست های حساس و تحریک پذیر بسیار موثر است .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp