تصویر سرم احیاکنده قوی گلدن سرامید بی یلندا

سرم احیاکنده قوی گلدن سرامید بی یلندا

GOLDEN CERAMIDES DEEPLY REVITALIZING SERUM BIELENDA

تولید کننده: بی یلندا
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 5902169046941
۸۲۱,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • سرم نوآورانه با پره های روشن کننده 24 عیار .
  • بدون بو و اسانس . 
  • دارای فرمول مرطوب کننده .
  • رنگ پوست را بهبود می بخشد . 
  • سرم غلیظ و احیا کننده پوست کم آب .
  • ضد چروک قوی و شاداب کننده پوست .

نحوه مصرف :

هر روز صبح و شب مقداری از سرم رار روی پوست تمیز ، صورت و کردن بزنید و به سمت بالا به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب گردد .

توصیحات :

سرم احیا کننده عمیق گلدن سرامید بی یلندا محصولی از برند لهستانی بی یلندا است . محصولات لاین ضد چروک گلدن سرامید برای پوست بالغی که نیاز به مراقبت جدی دارد مناسب است . فرمولاسیون لاین گلدن سرامید غنی از مولتی سرامید های جامع 1،3،6 با طلای 24 عیار گرانبها و اثر ضد چروکی که مولتی تراپی ضد چروک خلق می کنند که به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده و به بازسازی و ترمیم ساختار آن کمک می کند . با علائم پیری که بر اثر مرور زمان نمایان می شود مبارزه می کند و پوست بالغ را کاملا احیا می کند . این سرم صورت احیا کننده یک ضد چروک قوی با فرمولاسیون ژلی به همراه طلای 24 عیار ، چروک ها را به خوبی صاف می نماید ، پوست را آبرسانی و مغذی و کامملا احیا می کند . 

سرامید های موجود در سرم نفوذ سایر مواد فعال را به لایه های عمیق تر پوست تسهیل می کنند ، بنابراین پوست حداکثر از موادی با پتانسیل ترمیم و بازسازی بالا اشباع می شود . در نتیجه فرآیند های پیری پوست به تاخیر می افتد ، چین و چروک ها صاف می شوند و کمتر قابل مشاهده هستند ، پوست کیفیت جدیدی پیدا می کند ، ساختار و ظاهر بهتری پیدا می کند . سفت ، درخشان ، الاستیک ، مرطوب کننده و احیاء کننده پوست می شود . 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp