تصویر اسکراب سم‌زدا حاوی لیمو بی یلندا

اسکراب سم‌زدا حاوی لیمو بی یلندا

BIELENDA DETOXIFYING COARSE GRAINED SCRUB LIME

تولید کننده: بی یلندا
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5902169036683
۲۶۶,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • مخصوص پوست چرب ، مختلط و حساس .
  • ساختار ژلی سبک .
  • لایه برداری عمیق پوست . 
  • متشکل از عصاره مرکبات و آب لیمو . 
  • قابض منافذ و کاهش ترشح چربی سطح پوست . 
  • خاصیت سم زدایی و ضد چروک و آنتی اکسیدان . 

نحوه مصرف :

هفته دوبار لایه بردار را بر روی پوست تمسز و مرطوب استفاده نمایید . از استفاده در اطراف چشم خود داری شود و همچنین به صورت دورانی ماساز دهید و سپس با آب ولرم بشویید . 

توضیحات :

لایه بردار سم زدا بی یلندا حاوی لیمو محصولی از بی یلندا است . این لایه بردار شامل دانه های درشتی است که حاوی لیمو است که خاصیت سم زدایی دارد . این محصول جهت لایه برداری پوست چرب ، مختلط و حساس طراحی شده است . لایه بردار سم زدا بی یلندا به شکل ژل سبک است که حاوی ذرات اسکراب طبیعی است . اسکراب بی یلندا سلول های مرده پوست را به طور موثر لایه برداری می کند و شادابی و طراوت را به پوست شما هدیه می کند . و در نهایت پوستی صاف و نرم خواهید داشت . 

عمل کرد این محصول به گونه ای است که فرمولاسیون محصول متشکل از ترکیبات فعال و اسکراب شکری طبیعی است . آب مرکبات فعال به دست آمده از روش های فیزیکی غنی از عناصر ریز مقدار است و خاصیت آنتی اکسیدان دارد و سر زندگی سلول های پوست را حمایت می کند . عصاره لیمو ، پوست را نرمال و منافذ را کوچک می کند . ترشح سبوم و کدری پوست را کاهش می دهد و همچنین اثر آنتی باکتریال دارد . سالسیلیک اسید که یک ترکیب با خاصیت سم زدایی و ضد چروکی است ، پوست را کاملا تمیز می کند و ناخالصی های اضافی منافذ را از بین می برد . اثر این محصول بسیار سبک ، پوست را سم زدایی می کند و به هیچ عنوان باعث ایجاد تحریک پوستی نمی شود . علاوه بر این ، پوست را به منظور انجام مراقبت های پوستی بیشتر آماده می سازد . 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp