تصویر پاک کننده آرایش چشم و صورت دو فاز آیسول

پاک کننده آرایش چشم و صورت دو فاز آیسول

EYESOL Waterproof Eye & Face Makeup Remover Two Phase

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 6267552800685
۱۹۵,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • حاوی روغن درخت چای با خاصیت آنتی ویرال و آنتی باکتریال .
  • قابلیت استفاده روزانه با هدف حفظ بهداشت پلک و مژه ها .
  • شستشوی چشم ها ، قبل و بعد از عمل جراحی .
  • کمک به درمان دموکس همراه با درمان های دارویی .
  • شستشوی چشم قبل و بعد از استفاده از لنز های تماسی .
  • پاک کننده ملایم آرایش چشم و صورت مناسب برای پوست حساس .

نحوه مصرف :

ابتدا دست ها را شسته ، سپس دور چشم و یا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید . سپس مقدار کافی از شامپو آیسول را کف دست ریخته و پلک ها را ماساژ داده با آب شستشو دهید .

توضیحات :

در صورت ورود دست آلوده و یا اجسام خارجی آلوده به چشم و یا حتی آلودگی هوا ، به مرور چشم دچار عفونت می شود و برای رفع این عفونت ، اولین راهکار موثر استفاده از شامپو شستشوی پلک و مژه شما را پاکسازی می کند . 

شامپو شستشوی پلک و مژه آیسول جهت شستشوی موثر پلک و مژه به کار می رود . فرمولاسیون منحصر به فرد این شامپو در مقایسه با سایر محصولات مشابه ، توانسته جایگاه ویژه ای کسب کند . چشم پزشکان این محصول را در ازای محصولات دیگری همچون پاک کننده چشم یا شامپو بچه به افراد توصیه می کنند . شامپو شستشوی پلک و مژه را می توان برای شستشوی چشم ها ، قبل و بعد از عمل جراحی و همچنین جهت درمان دموکس استفاده نمود . همچنین هنگام استفاده از لنز های تماسی می توان از این محصول استفاده کرد . این محصول به عنوان یک پاک کننده ملایم آرایشی چشم و صورت شناخته شده است . استفاده از شامپو آیسول حتی برای پوست های حساس نیز توصیه می شود . از دیگر مزایای آن می توان به پاک کنندگی چشم از گرد و غبار و سایر آلودگی های محیطی اشاره نمود . از این رو با شستشوی چشم ها از قرمزی و حساسیت جلوگیری کنید .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp